Podhalański Bank Spółdzielczy
w Zakopanem
Rok założenia 1882
Klienci Indywidualni
Sms Banking
Podhalański Bank Spółdzielczy w Zakopanem uruchomił nowa usługę „SMS Banking” która zapewnia klientom jeszcze dokładniejsze zarządzanie własnymi środkami. W kilka minut po otrzymaniu środków na rachunek klient otrzymuje na telefon komórkowy wiadomość SMS w której treści znajduje się kwota jaką otrzymał jak również stan wolnych środków jaki pozostał na rachunku.
SMS Banking umożliwia komunikację w obu kierunkach:
na żądanie klienta – w odpowiedzi na odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS system wysyła zwrotnego SMS-a z żądanymi informacjami
automatycznie wysyłane są wiadomości informujące klienta o jego saldzie na początek dnia, zmianie salda oraz otrzymanych wpłatach.
Odpowiedzi na zapytania klienta
Klient wysyła do Banku wiadomość na numer: 4455 o treści:
Nr_Banku modulo#pin#pytanie
Przykład:
8821 1234567#1234#S
Gdzie:
modulo – numer klienta identyfikujący go w Banku
pin – nadane klientowi czterocyfrowe hasło
pytanie – rodzaj oczekiwanej odpowiedzi:
Dostępne pytania:
S | Salda wszystkich rachunków |
SB | Salda rachunków mieszanych |
SK | Salda rachunków aktywnych (kredyty) |
SL | Salda rachunków pasywnych (lokaty) |
O | Oprocentowanie wszystkich rachunków |
OB | Oprocentowanie rachunków mieszanych |
OK | Oprocentowanie rachunków aktywnych (kredyty) |
OL | Oprocentowanie rachunków pasywnych (lokaty) |
W | Trzy ostatnie operacje wszystkich rachunków |
WB | Trzy ostatnie operacje rachunków mieszanych |
WK | Trzy ostatnie operacje rachunków aktywnych (kredyty) |
WL | Trzy ostatnie operacje rachunków pasywnych (lokaty) |
System SMS Banking po potwierdzeniu zgodności numeru klienta, numeru telefonu i kodu PIN wysyła odpowiedź.
Zmiana hasła (PIN)
Klient wysyła wiadomość SMS o treści:
modulo#obecny pin#P#nowy pin
Blokada
Klient może samodzielnie zablokować sobie dostęp do usługi SMS Banking.
Z oczywistych względów, zdjęcie blokady jest możliwe tylko przez pracownika banku.
Aby zablokować usługę, należy na numer banku wysłać wiadomość:
modulo#pin#B
Po pomyślnej realizacji zlecenia, klient otrzyma SMS zwrotny treści:
„Usługa SMS została zawieszona. Aby ja odblokować, proszę zgłosić się do Banku.”
Wiadomości wysyłane przez Bank
Osobno dla każdego rachunku klienta korzystającego z usługi SMS Banking wybiera się rodzaje automatycznie wysyłanych wiadomości.
Dostępne są następujące komunikaty:
Zmiana salda
Po każdej zmianie salda rachunków wysyłana jest informacja z numerem rachunku i aktualnym saldem. Podana kwota może wyrażać saldo lub dostępne środki.
Saldo na początek dnia
Bank wysyła informację o saldzie na początek dnia. SMS jest wysyłany tylko w przypadku, gdy saldo uległo zmianie. Podana kwota może wyrażać saldo lub dostępne środki.
Otrzymanie wpłaty
Funkcja działa podobnie do zmiany salda, ale wysłane są tylko informacje u uznaniu rachunku.
Saldo codziennie o wybranej godzinie
Funkcja przypomina powiadomienie „Saldo na początek dnia” z następującymi
różnicami:
● wiadomość wysyłana jest codziennie, niezależnie od tego, czy były obroty, czy nie
● dla każdego rachunku, dla którego wybrano tą opcję, można określić godzinę o której ma się wysłać SMS. Serwer SMS wyśle wiadomość nie wcześniej niż o zadanej godzinie.
Saldo początkowe + historia
Informacja wysyłana tak samo jak „Saldo na początek dnia”, przy czym do wiadomości dołączony jest krótki „wyciąg” trzech ostatnich operacji.
Komunikaty Banku
Wiadomości nie marketingowe dotyczące relacji Użytkownika z Bankiem.
Bank pobiera opłatę za czynności związane z SMS, w wysokości określonej w taryfie
POBIERZ NASZĄ APLKACJĘ
mPBS Zakopane
mPBS Zakopane to aplikacja dla klientów Podhalańskiego Banku Spółdzielczego w Zakopanem, umożliwiająca w bezpieczny i wygodny sposób wykonywanie transakcji, autoryzowanie operacji wykonywanych w serwisie bankowości elektronicznej, a także pozwalająca na podgląd historii operacji, informacji o produktach, blokadach, saldach i szczegółach operacji.